روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

برنامه من ! ۳۰/۸/۸۹

 بدقولی کردم شرمنده !

خواستم برنامه روزانه ام رو بذارم اما نشد ! حتی نتونستم بصورت یه فایل pdf هم بذارم !   

هدف این مرور :‌  

1- ریاضی مهندسی :  

2- ساختمان گسسته : کامل  (همه مباحث)   

3- آمار : فصل اول + تست ها  ، فصل دوم (متغیر های تصادفی تا آخر انحراف معیار)

4- محاسبات عددی  : تا آخر درونیابی

5- مدار منطقی  : طراحی مدارهای ترکیبی

6- معماری کامپیوتر  : روش های نمیاش اعداد

7- ساختمان داده ها  :بازگشتی ، hash ، پیمایش درخت ها ، مرتب سازی درجی و انتخابی

8- نظریه زبان و ماشین  : از اول تا ابتدای بستارهای منظم

9- سیستم عامل  :فرایندها و زمانبندی آن ها  

10 - مدار الکتریکی :‌فصل 1  و آپ امپ ها  

11 - هوش مصنوعی :‌ فصل 1و2و3و4 

12-طراحی الگوریتم : بازگشتی ها ، مرتب سازی درجی و حبابی و انتخابی

 

امروز 30/8/89 (وای آبان هم تموم شد )‌ 

 

صبح : ریاضی مهندسی 9-12    

عصر : ۱۴-۱۶ زبان  

 

ادامه دارد...   

پ.ن: تصمیم گرفتم اگه با مرخصی بدون حقوق ام موافقت بشه از 15 آذر تا 15 دی رو مرخصی بگیرم ! کاش بشه ....

 

برنامه مرور!

بازم اومدم !  

یه کم برنامه ریزی برای مرور طول کشید ! راستش اعتراف می کنم که وسط این همه درس گیج شده بودم ... اما امروز بالاخره موفق شدم. 

 با توجه به این که یک سری از کتاب ها و جروه هایی که خودم دارم دیجیتالی اش رو تو اینترنت پیدا کنم !!! عجب چیزیه این تکنولوژی ....  

چون من نمی تونم سر کار کتاب باز کنم به دو دلیل اول این که همکارها (نه دوستای هم اتاقم ) اونایی که برای کار میان تو اتاق و میرن زیر آبِ من رو بزنن ! دوم این که این دوستای هم اتاقم هنوز نمی دونن دوستشون شاهکار کرده و رفته انصراف داده !   

اما نکته مثبت اینه که همیشه سیستمم روشنه و کسی غیر از خودم بهش دسترسی نداره !  

نتیجه این که یه میزان زیادی از وقتم که سرکار هدر میرفت استفاده میشه و میشه براش برنامه ریزی کرد !    

سعی می کنم امشب جدول برنامه مرور هفته اول رو اینجا بذارم !  (از امروز دوشنبه ۲۴ آبان ۸۹ تا یکشنبه ۷ آذر ۸۹ !!!

 

خوب من برم سروقت درسم !‌ 

 

پ.ن : از امروز هر روز میام و گزارش درس خوندن هام رو میذارم !

مرور اول !

این روزها خیلی بداخلاق شدم ... میزان درس خواندنم کم شده ... اما هنوز هم دانشجوی خوب کلاس هام هستم .... 

با این که این روزها به وبلاگم سر نزدم و چیز تازه ای ننوشتم اما به یاد همه دوستام بودم و به همه سرزدم ...... 

خوب اول از درس ها بگم ...  

تا اینجا تقریبا همه به ۵۰ ٪ رسیده غیر از معماری کامپیوتر !  اما نیاز به مرور داره و من هنوز برای مرور قسمت های خونده برنامه ریزی نکردم اما میدونم اگه هر چه سریعتر این کار رو نکنم زحمت هام هدر میره !!!  

پس میگم مرحله بعدی برنامه ریزی برای این ۵۰٪ خونده شده است .... 

فاکتور هایی که باید برای این برنامه ریزی مشخص بشه :  

۱- مدت زمان کلی برای مرور ۵۰٪ همه درس ها !  

۲- مدت زمان لازم برای مرور هر درس !!!  

  

برنامه ریزی اصلی !! با توجه به این فاکتورها ..  

البته یه نکته ای هم که باید در نظر داشته باشم  این هست که توی این فاصله یک سری دیگه از درس ها هم با توجه به کلاس ها خونده میشه ...  

 

باید بررسی کنم که چه جوری می تونم مدیریتش کنم ...  

بعد از این که برنامه ریزی کردم حتما میام اینجا و برنامه رو میذارم ....

اضطراب!

گاهی دچار اضطراب میشم و احساس می کنم قلبم داره تو دهنم میزنه  !!!! چرا نمی دونم ! این روزها میزان خوابم خیلی کم شده (نسبت به قبل)‌... با همه این ها هنوز تو مدیریت کردن درس خواندنم مشکل دارم !‌  

اما همچنان پابرجا و امیدوار ادامه میدم !‌!!!‌ 

اوضاع درسی ام بد نیست هر چند هنوز هیچ آزمون آزمایش ای شرکت نکردم اما میدونم پتانسیل لازم برای قبولی را دارم ........