روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

یه نظر بامزه ...

امروز نظرات تایید نشده رو که باز کردم یه نظر از یکی بود که باعث شد کلی بخندم ...  

فقط خود نظز ازسال شده رو منهای شماره تلفن میذارم ... خودتون بخونید ... 

 

سلام
اگر به دنبال فرد مناسبی برای ازدواج هستی و کسی رو در اطرافت نداری و معیارهای خاص خودت رو داری به موسسه همسان گزینی با 11 سال سابقه و بیش از 2000 عضو درسراسر ایران زنگ بزن اونجا با هر سلیقه ای میتونی کیس دلخواهتو پیدا کنی ساعت 3 تا 7 عصر
.xxxxxxxx( شماره تلفن )

مرخصی....

بالاخره یک ماه مرخصی بدون حقوق گرفتم .... نهایت سعی ام رو می کنم از این یک ماه حداکثر استفاده رو ببرم ....  

امیدوارم تمام این ضرر های مالی  برام هیجان و شیرینی موفقیت رو به همراه بیاره ...

حس نوشتن

این روزها اصلا حس نوشتنم نیست ... گاهی خیلی چیزها میاد تو ذهنم اما به همون سرعت هم میره ....  

دلم گرفته ....

این روزها دلم خیلی گرفته .... خیلی ... دیشب خبر فوت پدر یکی از دوستام رو شنیدم ....  

برگشتم به 7 سال پیش ....  

یه کم تنبل شدم تو درس خواندن ! میدونم خیلی بده اما ....

دوست جدید

سلام  

نمی دونم چرا دلم یه دوست تازه می خواد که اصولا من رو نشناسه از صفر صفر ...  

واقعا نمی دونم  چرا ؟  

اما دلم می خواد یک دوست غیر از دوستای  فعلی ام ...  

فقط یکی که یه کم روحیاتش و فکرش به من نزدیک باشه ...