روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

حس زندگی

احساس میکنم افسرده شدم ... این روزهاهمه در گیر خونه تکونی هستند و هیجان سال نو همه جا هست الا تو دل من ....  

حس خونه تکونی ندارم .... حس غذا درست کردن ندارم ... حس  بیرون رفتن ندارم ... حس کار کردن ندارم ...  حس زندگی ندارم ..... 

این روزها انقدر سردم که سرمای وجودم خودم رو میلرزونه .....  

دلم مامانم و میخواد یه آغوش بی توقع ....  

نظرات 2 + ارسال نظر
نونوچه چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ http://nonoche.blogsky.com

سلامممممممممممممممم ریمیکم
خوشحالم از اینکه بالاخره آپ کردی!!!
عزیزممممممممم هنوز ناراحتی؟! مشکلت حل نشد؟!

یلدا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com

اینجوری فکر نکن ... منم همینطورم ... اصلا حوصله ی عید رو ندارم ... دلم نمی خواد خونه تکونی کنم . خواهرم اومده خیلی حوصله ی اونم ندارم ... نمی دونم باید چیکار کنم حالم خوب بشه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد