روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

آرام باش

آرام باش  

حوصله کن  

آب های زودگذر  

هیچ فصلی را نخواهند دید....

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ http://yadegar-e-omr.blogsky.com

سلام

چرا یهو اینطوری شد. راستش مدت هاست اینجا رو می خوندم . سر قضیه کنکور ارشد با اینجا آشنا شدم آخه هم رشته تونم.
چند باری تصمیم گرفتم نظر بذرم ولی منصرف شدم.
یه موقع یادمه کمک خواسته بودید برای منظم شدن تو درس خوندن و برنامه ریزی خواستم پا پیش بذارم دیدم اینقدر تو دوران ارشدم نا موفق و نا امیدم که بی خیال شدم.
فکر کنم فقط دو سه روزه که اینجا رو ندیدم . از این همه اتفاق و چیزهایی که نوشتین شوکه شدم.
نمی دونم چی بگم چون اصلا تجربه ای ندارم.
ولی همیشه فکر می کردم اگه تو این شرایط قرار بگیرم خیلی با غرور و مصصم می ذارم می رم
ولی ظاهرا دیگه دور زمونه اون غرور ها گذشته به نظر می رسه باید وایستاد و مبارزه کرد.

نونوچه سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com/

ریمیک چرا نوشته هات اینقدر غمگین شدن؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد