روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

اضطراب!

گاهی دچار اضطراب میشم و احساس می کنم قلبم داره تو دهنم میزنه  !!!! چرا نمی دونم ! این روزها میزان خوابم خیلی کم شده (نسبت به قبل)‌... با همه این ها هنوز تو مدیریت کردن درس خواندنم مشکل دارم !‌  

اما همچنان پابرجا و امیدوار ادامه میدم !‌!!!‌ 

اوضاع درسی ام بد نیست هر چند هنوز هیچ آزمون آزمایش ای شرکت نکردم اما میدونم پتانسیل لازم برای قبولی را دارم ........

نظرات 4 + ارسال نظر
منصور++ سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.minab.ir

سلام و دیگر هیچ.

ادامه بدید. همه چیز خوب میشه؛ البته اگر خودتون بخواین. این برنامه کجاست پس؟

موفق و منصور و همواره روشن باشید.

ممنونم ...
از این که دوست های خوبی مثل شما به من روحیه میدن خیلی خوشحالم !
چشم برنامه رو هم میذارم ...

نونوچه سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو به ریمیک جون درس خون و پر مثبتم!!!!!!!!!!
نونوچه نبینه که ریمیکش اضطراب داشته باشه!!!
ناناسم تو داری همه تلاشت رو می کنی... اگه خدای نکرده هم اون جواب دلخواهت رو هم ندیده باشی بازم تو برنده ای... چون امیدت رو از دست ندادی و واسه هدفت تلاش کردی ولی ریمیک جونم قبول میشه... من میدونم
واسه دلنگرونیتم بهخدا توکل کن و گل گاو زبون بخور و فقط هم درس بخوووووووووووووووون

نونوچه جونم ....
در اوج خستگی هووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررتا
انرژی به من میدی ..........
بوووووووووووووووووووووووووووووووس

سارا و همسریه گلش یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ http://paria2008.blogfa.com

موفق باشی ریمیک خانم

ماتوشکا پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.lakhar.blogfa.com

این روزا همه این جوری شدن!!
برنامه تو که دیدم مطمئن شدم قبول میشی...
من از خدا می خوام خوابم کم بشه هی هر روز داره زیادتر میشهه!!

مرسی ماتوشکا جونم .... خیلی امیدوارم می کنی .........
همیشه بهت سر میزنم ...
می خوام اعتراف کنم که وبلاگ تو باعث شد منم شروع کنم به نوشتن.
بووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد