روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

برنامه مرور!

بازم اومدم !  

یه کم برنامه ریزی برای مرور طول کشید ! راستش اعتراف می کنم که وسط این همه درس گیج شده بودم ... اما امروز بالاخره موفق شدم. 

 با توجه به این که یک سری از کتاب ها و جروه هایی که خودم دارم دیجیتالی اش رو تو اینترنت پیدا کنم !!! عجب چیزیه این تکنولوژی ....  

چون من نمی تونم سر کار کتاب باز کنم به دو دلیل اول این که همکارها (نه دوستای هم اتاقم ) اونایی که برای کار میان تو اتاق و میرن زیر آبِ من رو بزنن ! دوم این که این دوستای هم اتاقم هنوز نمی دونن دوستشون شاهکار کرده و رفته انصراف داده !   

اما نکته مثبت اینه که همیشه سیستمم روشنه و کسی غیر از خودم بهش دسترسی نداره !  

نتیجه این که یه میزان زیادی از وقتم که سرکار هدر میرفت استفاده میشه و میشه براش برنامه ریزی کرد !    

سعی می کنم امشب جدول برنامه مرور هفته اول رو اینجا بذارم !  (از امروز دوشنبه ۲۴ آبان ۸۹ تا یکشنبه ۷ آذر ۸۹ !!!

 

خوب من برم سروقت درسم !‌ 

 

پ.ن : از امروز هر روز میام و گزارش درس خوندن هام رو میذارم !

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ب.ظ http://farzad-neda.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
من آپم ....
تشریف بیارین .. خوشحال میشم

منصور++ سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ http://www.minab.ir

سلام و دیگر هیچ.

ما که دیر زمانی است منتظر برنامه ی روزانه هستیم.

موفق و منصور و همواره روشن باشید.

ماتوشکا چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.lakhar.blogfa.com

دستت درست!!
به هر حال مواظب باشس حسود زیاده!!فعلا نذار کسی بفهمه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد