روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

مرور اول !

این روزها خیلی بداخلاق شدم ... میزان درس خواندنم کم شده ... اما هنوز هم دانشجوی خوب کلاس هام هستم .... 

با این که این روزها به وبلاگم سر نزدم و چیز تازه ای ننوشتم اما به یاد همه دوستام بودم و به همه سرزدم ...... 

خوب اول از درس ها بگم ...  

تا اینجا تقریبا همه به ۵۰ ٪ رسیده غیر از معماری کامپیوتر !  اما نیاز به مرور داره و من هنوز برای مرور قسمت های خونده برنامه ریزی نکردم اما میدونم اگه هر چه سریعتر این کار رو نکنم زحمت هام هدر میره !!!  

پس میگم مرحله بعدی برنامه ریزی برای این ۵۰٪ خونده شده است .... 

فاکتور هایی که باید برای این برنامه ریزی مشخص بشه :  

۱- مدت زمان کلی برای مرور ۵۰٪ همه درس ها !  

۲- مدت زمان لازم برای مرور هر درس !!!  

  

برنامه ریزی اصلی !! با توجه به این فاکتورها ..  

البته یه نکته ای هم که باید در نظر داشته باشم  این هست که توی این فاصله یک سری دیگه از درس ها هم با توجه به کلاس ها خونده میشه ...  

 

باید بررسی کنم که چه جوری می تونم مدیریتش کنم ...  

بعد از این که برنامه ریزی کردم حتما میام اینجا و برنامه رو میذارم ....

نظرات 2 + ارسال نظر
منصور++ دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.minab.ir

سلام و دیگر هیچ.

من هم نظر گرانبهای خودم رو بعد از مطلب بعدی شما می زارم.

موفق و منصور و همواره روشن باشید.

مرضیه دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام،من هم معلم هستم تا ساعت 2:30. میشه لطفا یادداشتهای دیجیتالیتو برای من هم بذاری؟ ممنون.موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد