روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

برنامه من !

قرار بود امروز برنامه درسی و روند درس خواندنم رو اینجا بنویسم ...  

راستش به خاطر سر کار رفتن فرصت هام خیلی کم هست برای مطالعه ... و برای ارشد کامپیوتر گرایش هوش باید۱۲+۱ ( ۱۳)  درس بخوانم !!!!  

به نظر خودم روش آهسته و پیوسته بهتره ... در واقع هم لذت می‌بری از درس خواندن و هم فشار کمتری هست ...  البته نه وقتی که سر کار میری و هر روز ۸ ساعت باید کار کنی و تازه بعدش باید درس بخوانی اما نمیذارم این مساله مانع درس خواندنم بشه و یا روحیه‌ام رو ضعیف کنه .... 

این روزها با این که تعطیلات ندارم و حتی بعد از کار استراحت هم نمی‌کنم اما روحیه‌ام خیلی بهتر شده  و انرژی ام هم بیشتره .....

تا امروز تقریبا از همه درس ها غیر از  درس «معماری کامپیوتر»  ۲۵٪ خواندم ... 

درسمیزان مطالعه شده
زبان تخصصی۲۰٪
ریاضی مهندسی۲۵٪
آمار و احتمال مهندسی۲۵ ٪
ساختمان گسسته ۵۰٪
محاسبات عددی۲۵٪
مدار منطقی۲۵٪
معماری کامپیوتر۰
ساختمان داده‌ها ۲۰٪
نظریه زبان و ماشین۲۵٪
سیستم عامل ۲۵٪
هوش مصنوعی۲۰٪
طراحی الگوریتم ۲۰٪
مدار الکتریکی۲۵٪

 

میدونم که هنوز خیلی مونده اما دارم سعی می‌کنم درس خواندنم رو مدیریت کنم ...  

نظرات 3 + ارسال نظر
فرزاد چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://farzad-neda.blogsky.com

سلام
میشه تبادل لینک کنیم ؟
اگه موافقی منو با اسم

فرزاد و ندا (عشق عسلی)

لینک کن و خبر بده ......

منتظرتم
بای
http://farzad-neda.blogsky.com

منصور++ پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ق.ظ http://www.minab.ir

خوبه. موفق تر باشید. حواستون باشه که چند نفری هستند که حواسشون به درس خوندن شما هست.

ممنون که حواستون هست ... دونستن ایم مطل به من انرژی میده ... بازم ممنون ! قول میدم بیشتر از درس هام بذارم .... ساید روزانه !

محدثه جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ



با ارزوی موفقیت برای همه
چه اونهایی که قبول شدن و چه اونهایی که میخوان کنکور شرکت کنن


یه سوال داشتم که ممنون میشم هر کسی که میتونه جواب بده
میخواستم بدونم تو ارشد ازاد میشه 2 تا رشته شرکت کرد
یکی فنی و اون یکی علوم انسانی


خیلی بهم لطف میکنید جوابمو بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد