روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

کلاس کنکور !!!!

باورم نمیشه این منم که دارم میرم کلاس برای کنکور !!! اولین باره اما تجربه جالبی هست به خصوص این که می‌بینی با این که این همه از درس های دانشگاه فاصله داری اما اونقدر بعضی درس ها ملکه ذهنت شده که میشی شاگرد زرنگ کلاس !!!!‌ در حدی که یکی از استادهای اونجا گفت تو با من قبلا درس داشتی واسه همیندرس من رو بلدی !!!! حالا مگه میشه اون وسط بگی که این اولین بار که تو زندگیت از این کلاس ها میری و تازه حداقل تو 3 سال اخیر تو وادی ارشد نفس می کشیدی (پولی آزاد اس...)‌!  

اما بعضی کلاس ها آدم رو یکمی دپسرده می کنه !!! مثلا تو یه کلاسی استاد  از همه پرسید از کدوم دانشگاه اومدی !!!! اونوقت بود که فهمیدم من تنها کسی بودم تو اون کلاس تونستم تو کنکور سراسری موفق بشم و از دانشگاه سراسری فارغ‌التحصیل !!!‌ دیگه خوبشون دانشگاه آزادی بودن !!! غیرانتفاعی و موسسه نمی دونم چی چی  که بماند .. البته قصد توهین ندارم فقط برای من یه کم عجیب و نامانوس بود!  و فهمیدم رقیب های من اصلا اونجا نیستن و احتمالا همه تو خونه هاشون دارن درس می خونن !!!! دست راستشون روی سر بنده !   

با همه این ها به نظرم برای من با این همه فاصله از دوره کارشناسی، کلاس لازم بود . فعلا فقط به خودم فکر می‌کنم  و این که می‌خوام بخوانم !!!!  

برای خیلی ها هنوز امید آزاد وجود داره اما برای من اصلا فکرش هم یک لحظه به ذهنم خطور نمی کنه .....  

امیدوارم بتونم با یه زمانبندی درست و یه کم تلاش بیشتر موفق بشم !

نظرات 3 + ارسال نظر
میثمی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ

اشتباه گرفتی خانم !
هر آدم با عزتی میره دانشگاه پولی و چون پول میده و دلش میسوزه بهتر درس میخونه ,

در عوض دانشگاه دولتی جای خانواده های معظم شهدا و جانبازان و معلولین و عقب مانده های جامعه است

سلام
فکر نمی کنم کار خوبی باشه که بیاین اینجا و توهین کنی !
محض اطلاع من نه خانواده شاهد و اپثارگر و جانباز ام نه سهمیه ای تو کنکور داشتم اما تو یکی از دانشگاه های مادر ایران با رتبه خیلی خوب قبول شدم !
کارم دولتی هست اما برای کارم هم امتحان دادم و تو کل کشور رتبه ۱ رو آوردم !!!‌
از نظر برنامه نویسی و شبکه و .... مطمئن باش نصف اطلاعات و سواد من رو هم نداری !
در ضمن کار من اینجا کار فنی هست با مسوولیت ۱۰۰ برابر !!!!
برای همون دانشگاه آزاد هم با رتبه خیلی خوبی قبول شدم ! اما به نظرم ارزش نداره !!!! برای من اینطوریه و این کاملا یه مساله شخصی هست !

میثمی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ق.ظ

میخوام بدونم شما الان داری چکار میکنی ! یعنی کارت مرتبط با رشته ات هست یا نه . مطمئنم که نه . کاملاْ مشخصه که کارمند دولتی .

داری یکجا پول مفت میگیری و مفت میخوری و از کارت میدزدی .
من اسم آدم هایی مثل شما رو میزارم دزد با شرف .

در عوض بچه های دانشگاه های پولی و موسسه هایی گه گفتی دارن با برنامه نویسی و کار فنی نون در می آورند .

یلدا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ http://khaterestoon.blogsky.com

خب ارشد هم یکسری سیاهی لشکر داره دیگه !!!
کلا من معتقدم بچه هایی که دانشگاه دولتی درس می خونن باهوش ترن !!! البته تعریف از خود نباشه ...ولی واقعا توی دوستام اونایی که تونستن برن دانشگاه های دولتی خیلی تیز تر و باهوش ترن !!!!
تازه تو از همشون جلوتری !!! چون ه قبلا یدور برای ارشد خوندی هم اینکه چند ترم از ارشد رو خوندی !!!
حتما موفق می شی دوستم !!!
بعدا هر وقت وقت داشتی یکسری مفصل از ارشد کامژیوتر و منابعش و نحوه ی درس خوندش برام بنویس برای سال بعد به تجربیاتت نیاز دارم ... البته فعلا وقتتو نمی گیرم حالا درساتو بخون !!!!
در ضمن من متولد ۶۰ ام ... تو هم آیا ؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد