روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

کمک!!!

یکی کاش بود که درس خواندن من رو کنترل می کرد ... یعنی هر روز از من می پرسید درس های امروزت رو خواندی یا نه !!!! تست هات رو زدی یا نه ؟ تونستی با برنامه ات جلو بری یا نه ؟ بعد هم کمکم می کرد که چک  کنم کجا از برنامه ام عقب افتادم ...شدم مثل بچه ها که از زیر کار در میره !!!

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://pcsoftware.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خوبی .
راستی به منم سر بزن .
چیزای زیادی می تونی تو وبم پیدا کنی

ماتوشکا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ http://lakhar.blogfa.com

به آقای همسر بگو مطمئنم که این کارو می کنه!!
من دوستم که سال آخر پزشکی بود هربار زنگ میزد عوض حال و احوال اول می پرسید امتحانو چی کار کردی یا چه قد خوندی!!!
به هر حال مام هستیم آبجی!ولی با چند تا از دوستات که اونام دارن می خونن هماهنگ باشی که مقایسه کنین خوبه!!
حالا امروز چه قد خوندی؟رسیدی به برنامه ای که چیده بودی؟

حسین چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://fogh90.blogfa.com

سلام
من کمتر به وبلاگی سر میزنم
یا اصلا نظر نمیزارم
ولی یه جورایی طرح و محتوا به دلم نشست

وبلاگ زیبایی دارید.
درس خوندن رو تمرین کن.
اهدافت رو روی کاغذ بیار بزن به دیوار اتاقت. یا جایی که جلوی چشمات باشه.
موفق باشی

یا علی

ممنون از این که آمدی !!!
اما من هر روز به وبلاگت سر می زنم حتی اگه آپ نشده باشه ...
انرژی ام رو برای حرکت بیشتر می کنه ....
از پیشنهادات هم ممنون حتما انجام می دم

نونوچه پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

ریمیک جوووووووووون واسه سال 90 داری میخوونی؟؟ من می خوام شانسم رو امسال امتحان کنم. شد... شد... نشد هم چیزی رو از دست نمی دم دنبال یه کارم. دوست دارم همراه کار کردن ادامه تحصیل بدم. ایجوری انگیزه و یادگیری بهتره
موفق باشی نازنینم

بالاخره این آدرسه وبلاگت رو درست کردی سرش یه http اضافه بود !!!!
آره عزیزم برای امسال می خونم !!!‌یا سعی می کنم بخونم تا خدا چی بخواد ...
کار کردن خوبه اما هیچی مثل درس خوندن نیست !!!
منم برات آرزوی یه عالمه موفقیت دارم ....
نمی دونی دیدن نوشته ات مثل دیدن وبلاگت پر از انرژی مثبته !!!

سارا جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ق.ظ

سلام دوست من چرا فکر می کنی رقبای شما فقط بچه های سراسری هستن می خوای چند تا از بچه های آزاد وهمین موسسات چی چی ر. بهت معرفی کنم آره خیلی از بچه ها
رفتن دانشگاه اما الان داره عین چی درس می خونه یکم بحث
دانشگاه سزاسزی و غیره دیگه مثل دوران قدیم نیست با این کلاسها واینا خیلی از بچه ها خودشون رو کشیدن بالا .
یا علی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد