روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

تکنولوژی برای کمک به من !

امروز حسابی حس و حال درس خواندن دارم !!!‌ چرا ؟ نمی دونم ...  

راستش یه نرم‌افزار خریدم که جعبه لایتنر رو شبیه سازی می کنه یعنی فلش کارتهای دیجیتالی رو خودش مدیریت می کنه !   

فعلا برای خواندن زبان ازش استفاده می‌کنم ! آخه توی این نرم‌افزار بانک‌های اطلاعاتی مربوط به یک‌سری از کتاب‌های آموزشی زبان معروف مانند ۵۰۴ لغت یا لغات ضروری برای تافل و ... هست . در ضمن خاصیتی که این نرم‌افزار داره این هست که روی یک کامپیوتر می‌تونه  کاربرهای مستقل بسازه و فلش‌کارت‌های مربوط به همون کاربر رو مدیریت کنه ....  

 

یه خاصیت خوب دیگه اش که برای من بخصوص خیلی خوبه امکان ایجاد بانک اطلاعاتی از فلش‌کارت‌های خاص خودت روی آن هست !!!! این برای من که مجبورم ۸ ساعت سر کار باشم خیلی خوبه چون می‌تونم از این ۸ ساعتم استفاده بهینه کنم و فلش‌کارت های دیجیتالی که ساختم رو مرور کنم بدون این که کسی بفهمه من دارم درس می‌خوانم .....  

 

پ.ن: نکته ای که هست تا الان حدود ۱۵۰ تا فلش کارت کاغذی دارم که باید به دیجیتالی تبدیلش کنم !!!! امیدوارم خیلی زمان‌بر نباشه ....  

نظرات 2 + ارسال نظر
یلدا سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ http://khaterestoon.blogsky.com


امروز منم خیلی توی حال و هوای درس بودم ... تعطیل بودم و از صبح داشتم پاورپوینت های درسیمو نگاه می کردم ... با خودنشون کلی کیف می کردم و ...
یه چیز جالب تر بگم !!!!
میدونی منم یه بار انصراف دادم ... البته من در دوره لیسانس و در حالیکه چیزی به پایانش نمونده بود ...
البته الان که به عقب بر می گردم از اینکارم پشیمونم ... با یکمی صبر می تونستم هم اونو داشته باشم و هم اینو که بیشتر دوستش دارم !!!
البته امیدوارم که تو هیچ وقت پشیمون نشی !!!!

تلاش دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://hadafbozorgman.blogfa.com/

ای ول چه نرم افزار باحالی ای کاش اسمشو به منم بگید منم سر کار می رم و شرایط شما رو دارم راستی رشته ای که می خواین شرکت کنید چیه؟
خوشحال می شم به منم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد