روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

وزن جدید من !!!

من هفته پیش شنبه رژیم غذایی ام رو برای لاغر شدن بطور جدی شروع کردم !!!!  

دو روز پیش یعنی شنبه صبح خودم رو وزن کردم !!!!!!!!   

 

 وزن قبلی : 62

وزن جدیدم : ‌59.9  !!!! 

نگید خوب بگو 60 ، 100 گرم که ارزش این حرف ها رو نداره !!!‌ اما باور کنید همین که این 100 گرم از رده 60 بودن منو وارد رده 50 بودن می کنه خیلی حس خوبیه به آدم انگیزه میده !!!!  

رژیمم هنوز ادامه داره !!!  

خیلی خوب میشه که ورزش رو هم اضافه کنم .... سعی ام رو می کنم ....

نظرات 3 + ارسال نظر
salar دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ http://bronze.iranblog.com

وبلاگ خوبی داری
به وبلاگ من هم سر بزن
خیلی توپه
----------------------------------------------------------------------------------------اگه فیلتر شکن هم میخوای برو به ادرس زیر
http://Pilter.blogsky.com

shakiba سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام

چقدر نوشته هاتون قشنگه!!
یه جورایی برنامه زندگیتون مثل منه...
در خوندن و تبلی کردنتون...لاغر شدنتون!!
انگاری زندگی ها خیلی به هم شبیه...

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com





..........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد