روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

تنبلی!!!!!!!!

هنوز نتونستم یه برنامه منظم داشته باشم ! فرصت زیادی نمونده و من می دونم که خیلی ها هستن که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شدن و یا قرار بشن و هیچ کاری غیر از درس خواندن ندارن !‌ اما من هم رویای خودم رو دارم و می خوام همه تلاشم رو برای رسیدن به رویا ام کنم !!!!  

دیروز اصلا درس نخواندم !  .... چرا؟ .... تنبلی!!!!!  

اما همین جا به خودم قول میدم که مرتب و پیوسته درس بخونم حتی اگه کم باشه !!!!   

نظرات 2 + ارسال نظر
نونوچه دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ http://htp://nonoche.blogsky.com

سلام
من هم باید درس بخوووووووووووووووووونم بهمن کنکور دارم برات دعا می کنم تو هم برام دعا کن

دلتنگ سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://rozhayezendegieman.blogsky.com

سلام.منم خیلی دوس دارم واسه ارشد بخونم.ولی تنبلی میکنم خیلی.راستی خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد