روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

برنامه ریزی

سلام  

این روزها فعال شدم !   

دیروز با همسر نازنینم رفتیم انقلاب و دوباره (بعد از ۳ سال ) من برای خرید کتاب های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد کلی پول دادم !!!!‌

تصمیم گرفتم برنامه درس خوندنم و روند پیشرفت درسی ام رو اینجا بنویسم ! دیدنش به خودم هم انگیزه بیشتر میده !

چند تا نکته هست که شاید بین من و بقیه کنکوری های ارشد 90 فاصله میندازه !

اول اینکه من انشجوی ارشد بودم (دانشگاه ازاد اسلامی) و دیگه نخواستم که اونجا ادامه بدم تو پست های قبلی علتش رو گفتم ...

دوم اینکه کار می کنم و در هیچ شرایطی نمی تونم کارم رو تعطیل کنم !

سوم : با وجود این مساله که خونه و زندگی هم دارم و درگیر مسائل خانوادگی هم هستم یکمی باید  برنامه ریزی دقیق تری داشته باشم !‌

هر جوری حساب می کنم بیشترین زمانی که من می تونم در شبانه روز درس بخونم 5 ساعته ! فکر میکنم اگه همین زمان رو بتونم ثابت نگه دارم هم خیلی خوب هست !  به هر حال برای من که یکبار دانشگاه آزاد رو تجربه کردم و می دونم اونجا چه خبر هست امتحان دوباره اش اشتباه ! همه تلاشم این هست که سراسری قبول بشم !‌ همه تلاشم رو می کنم ....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام ریمیک جووونم
ببنیم ااین اسم مال دختر یا پسر
اصلا یعنی چی!؟!؟۱
منمن لینکت کردم عزیزم

ثمین جون ،‌ اسمم ریما است از وبلاگم معلومه دخترم ... اما ریمیک اسمی هست که خاله هام وقتی می خواستن نازم کنن اینجوری صدام می کردن !

مریم چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

ممنونم از همه ی خوبیهات عزیزم
سر فرصت دوست دارم بیشتر باهات هم کلام بشم
مری
مریم

منم همینطور خانمی .
امیدوارم مامانت رو خیلی زود صحیح و سالم ببینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد