روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

شروع !

 دیروز برای کلاس های آمادگی ارشد ثبت نام کردم .... به دو دلیل شرکت توی این کلاس ها رو ضروری می دونم اول این که از زمان فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی من تا الان 5 سال گذشته و من توی این مدت درگیر درس های کارشناسی ارشد بودم ... دوم این که با توجه به این که سر کار می‌رم حضور سر کلاس ها برای من به عنوان وقت مفید درس خوندن هست و در واقع مانع هدر رفتن وقت محدودم میشه !!!!!!!!!!   

امروز قراره با اقای همسر بریم شمال (خانه پدری ، البته خانه پدری هر دو ) ! قراره که کسی از این تصمیم عجیب من برای درس خواندن مجدد خبردار نشه ! باید برم ببینم از رفرنس هام چند تاشون خونه مامان خانمی هست بردارم بیارمشون ! احتیاج به یه برنامه ریزی منظم و دقیق دارم تا از پس این رقابت نسبتا نفس گیر بر بیام ...  

الان هم باید برم خونه تا وسایلمون رو جمع کنم که وقتی آقای همسر اومد بلافاصله بتونیم راه بیفتیم ! 

 

این روزها برای من هم دعا کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
اصفهانوب سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.esfahanweb.com

سلام دوست من ؛ [لبخند]
مطلب بسار مفید و جالبی بود ، من که خیلی استفاده کردم .
من کارم طراحی و میزبانی وب هستش .
اگه یه روز خواستی وبلاگت رو تبدیل به سایت کنی حتما باهام تماس بگیر ؛
میتونم با بهترین قالب ها و سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس وبلاگت رو به یک سایت کامل تبدیل کنم .

اصفهان وب ؛
ارائه دهنده ارزانترین خدمات میزبانی وب با بهترین سرعت و کیفیت .

kamran یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.kami-tamtam.blogfa.com/

مرسی . وبلاگ خوبی دارید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد