روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

امان از دست آقایون !

موندم از دست این آقایون چی کار کنم !!!!!!!!!! منظورم از این که همه آقایون رو جمع بستم همسر ناز خودم بود ! 

چرای همیشه این من هستم که باید بخاطر بقیه حتی تو انجام کارای مربوط به اون ها کمک کنم !!!!!  اما نباید انتظار داشته باشم که اونم کمکم کنه ........ بذارید از اول بگم ... 

یه ۲-۳ هفته ای هست که باید برم بانکی حساب باز کردم و چون از محل کارم دوره !( از طرف همین محل کار معرفی شدیم تا حساب باز کنیم و یه جورایی مجبور شدیم !!!)  اگه ماشین رو هم پارک کنی و بری احتمال این که برگردی و ببینی پلیس محترم بردتش پارکینگ خیلی زیاده به آقای همسر گفتم چون من باید وسط کارم برم و رفت و برگشت خیلی طولانی میشه اگه بدون ماشین برم بیا یه روز که بیکاری با هم بریم که تو توی ماشین بشینی و من برم سریع کارم رو تو بانک انجام بدم ........ اما ... اگه تحویلم گرفت  تازه بهش هم میگم ناراحت میشه ........ نمی دونم چرا نمی خواد یه سری کارها روانجام بده ..... مثلا روزی که شیفت نداره و خونه هست زنگ میزنه به من که سر کارم که داری میای مثلا ماست بخر ! خوب همسر نازنینم سوپر مارکت ۲۰۰ متر از در خونه فاصله داره خودت برو بخر ! یا بدتر ازون من ماشین نبردم و ماشین تو خونه هست و ایشون ماشین دارن بعد زنگ میزنه به من که سر راهت از میوه فروشی میوه و سبزی بخر !‌آخه مگه من چقدر میتونم این خریدها رو از میوه فروشی ( ۵ خیابون بالاتر از خیابون خودمون ) تا خونه بیارم یه توک پا ماشین و بردار برو خرید.........  وقتی هم که بهش این ها رو میگی ناراحت میشه و.... 

آرزو مونده رو دلم که یک ماه فقط یک ماه مدیریت مالی خونه با اون باشه همیشه با این جمله که تو بهتر میتونی خرج و مخارجمون رو مدیریت کنی ..... ام می کنه و.......بابا دلم می خواد یه بار فقط یه بار پول تو جیبی بگیرم ........   

نمی دونم با این اوصاف ما چه جوری ۹ سال تمام هست که با هم هستیم ۵ سال که ازدواج کردیم و ۳ سال که زیر یک سقفیم ............  

اینجوری که تنها بودم زندگی راحت تر بود !!!!! مجبور نبودی واسه کسی غذا درست کنی !!! ظرف های اضافی بشوری !!!! مهمون داری و ....دیگه بماند ....  

اگه یکی پیدا میشد و میگفت چه باید کرد خوب بود........... 

پ.ن :‌بی انصافی اگه نگم که گاهی تو درست کردن غذا کمکم میکنه و یا حتی خودش غذا درست می کنه .... همیشه اونه که نون می خره .... یا تو تمیز کردن خونه گاااهی کمکم میکنه ( اگه حوصله داشته باشه )‌.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد