روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

هدف اول : کاهش وزن

امروز رفتم برای خودم میزان کالری مورد نیازم رو در هر روز محاسبه کردم :‌ 

وزن فعلی : 6۲ کیلوگرم  

قد من :162.8 سانتی متر  

 وزن ایده آل من : 55 کیلوگرم  

---------------------------------------------- 

طبق  محاسبات من برای اینکه با میزان فعالیت فعلی ام توی همین وزن بمونم کلری مورد نیاز روزانه ام 1474 کیلوکالری است !   

حالا برای اینکه بتونم وزنم رو کم کنم باید 500 کیلوکالری در روز کمتر استفاده کنم ! یعنی 974 کالری در روز !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

امیدوارم بتونم از پسش بر بیام ....  

حالا باید بگردم به رژیم خوب با این میزان کالری پیدا کنم ....

نظرات 2 + ارسال نظر
فرانک سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http://FARANAK313.BLOGSKY.COM

سلام وبلاگ قشنگی داری. به وبلاگ منم سربزن

مریم سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام
ممنونم ار این همه لطف
و مرسی که برامون وقت گذاشتی عزیزم
ان شا الله که شما هم به اهدافت برسی
وزن کم کنی
و بازم بشی همون آدم پر انرژی ۳ سال پیش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد