روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

روزهای تنهایی

این هم یه جور دفتر خاطرات اما از نوع دیجیتالی ؟!

منم و یه دنیا کار که می خوام انجام بدم .....

امروز احساس کردم چقدر انرژی روحیم کم شده !‌همش دارم کارهام و به فردا میندازم ... یه عالمه پول خرج میکنم اما اصلا بهش اهمیت نمی دم . انگار اصلا مهم نیست جه اتفاقی میفته ....  

چند تا کار مهم دارم که می خوام توی این چند ماهی که تا آخر سال مونده انجامش بدم :  

اول : چون توی ۴ ماه اخیر ۵ کیلو اضافه وزن پیدا کردم می خوام تو یک ماه به وزن سابقم برگردم !! 

دوم :‌برای امتحان IELTS اول آبان ثبت نام کردم . خیلی نخوندم یعنی اونجوری که بقیه می خونن من اصلا نخوندم ... اما هنوز 2 ماه مونده فکر کنم با یه برنامه ریزی بتونم موفق بشم ...... 

 

سوم : لطفا به من نخندید !  

من دانشجوی کارشناسی ارشد ام ترم آخر دانشگاه آزاد!!!!  اما می خوام انصراف بدم به زودی خبرش رو اینجا می ذارم ....  

و دوباره کنکور بدم  می تونیین بگید این چه دل خجسته ای داره ! اما من هم دلایل خودم و دارم  اولا این دانشگاه آزاد جونم و تو شیشه کرده واسه من که عادت ندارم واسه قدم زدن تو دانشگاه هم پول بدم غیر قابل تحمله .... حساب کردم اگه هزینه ترم مونده و پروژه و مقاله رو جمع کنم و هزینه کلاس آمادگی ارشد رو ازش کم کنم نصفش باقی می مونه ! یه مبلغی حدود 2.5 میلیون ! 

مهمترین علت دیگه گرایشمه که دوسش ندارم و ازش لذت نمی برم ! جلوی ضرر رو از هر جا بگیری منفعته ! 

پس به زودی میام تا بگم برنامه هام چیه !!!!  

قول می دم هر روز هم از پیشرفتم تو رژیم و ورزش بنویسم .............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد